Bukovac, K. (2018). Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma (Završni rad). Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714
Bukovac, Klaudija. "Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714
Bukovac, Klaudija. "Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714
Bukovac, K. (2018). 'Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714
Bukovac K. Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2018 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714
K. Bukovac, "Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714