Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad
Draženović, P. (2017). Statistička analiza uvođenja novog proizvoda na tržište (Završni rad). Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:401982
Draženović, Petra. "Statistička analiza uvođenja novog proizvoda na tržište." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:401982
Draženović, Petra. "Statistička analiza uvođenja novog proizvoda na tržište." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:401982
Draženović, P. (2017). 'Statistička analiza uvođenja novog proizvoda na tržište', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:401982
Draženović P. Statistička analiza uvođenja novog proizvoda na tržište [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2017 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:401982
P. Draženović, "Statistička analiza uvođenja novog proizvoda na tržište", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:401982