završni rad
Turistička destinacija kao tržišna marka

Anamaria Sekulić (2016)
Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad

Sekulić, A. (2016). Turistička destinacija kao tržišna marka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, A. (2016). 'Turistička destinacija kao tržišna marka', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić A. Turistička destinacija kao tržišna marka [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2016 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

A. Sekulić, "Turistička destinacija kao tržišna marka", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543