undergraduate thesis
Turistička destinacija kao tržišna marka

Sekulić, Anamaria
Polytechnic Nikola Tesla in Gospić
Business department

Cite this document

Sekulić, A. (2016). Turistička destinacija kao tržišna marka (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, A. (2016). 'Turistička destinacija kao tržišna marka', Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, accessed 28 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić A. Turistička destinacija kao tržišna marka [Undergraduate thesis]. Gospić: Polytechnic Nikola Tesla in Gospić; 2016 [cited 2021 January 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

A. Sekulić, "Turistička destinacija kao tržišna marka", Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, Gospić, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Islandora Bookmark - Please login to use this feature