undergraduate thesis
Turistička destinacija kao tržišna marka

Anamaria Sekulić (2016)
Polytechnic Nikola Tesla in Gospić
Business department
Cite this document

Sekulić, A. (2016). Turistička destinacija kao tržišna marka (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, A. (2016). 'Turistička destinacija kao tržišna marka', Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, accessed 12 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić A. Turistička destinacija kao tržišna marka [Undergraduate thesis]. Gospić: Polytechnic Nikola Tesla in Gospić; 2016 [cited 2019 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

A. Sekulić, "Turistička destinacija kao tržišna marka", Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, Gospić, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543