završni rad
Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma

Klaudija Bukovac (2018)
Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću
Citirajte ovaj rad...

Bukovac, K. (2018). Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714

Bukovac, Klaudija. "Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714

Bukovac, Klaudija. "Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714

Bukovac, K. (2018). 'Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714

Bukovac K. Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2018 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714

K. Bukovac, "Upravljanje marketinškim aktivnostima u maloprodajnom poduzeću na primjeru Konzuma", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:656714