undergraduate thesis
Turistička destinacija kao tržišna marka

Sekulić, Anamaria
Polytechnic Nikola Tesla in Gospić
Business department

Cite this document

Sekulić, A. (2016). Turistička destinacija kao tržišna marka (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, A. (2016). 'Turistička destinacija kao tržišna marka', Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, accessed 24 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić A. Turistička destinacija kao tržišna marka [Undergraduate thesis]. Gospić: Polytechnic Nikola Tesla in Gospić; 2016 [cited 2022 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

A. Sekulić, "Turistička destinacija kao tržišna marka", Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, Gospić, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Please login to the repository to save this object to your list.