prikaz prve stranice dokumenta Marketinške specifičnosti društvene mreže
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške specifičnosti društvene mreže

Milohnoja, Julia
Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Milohnoja, J. (2021). Marketinške specifičnosti društvene mreže (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354

Milohnoja, Julia. "Marketinške specifičnosti društvene mreže." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354

Milohnoja, Julia. "Marketinške specifičnosti društvene mreže." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354

Milohnoja, J. (2021). 'Marketinške specifičnosti društvene mreže', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 29.11.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354

Milohnoja J. Marketinške specifičnosti društvene mreže [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2021 [pristupljeno 29.11.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354

J. Milohnoja, "Marketinške specifičnosti društvene mreže", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.