Lulić, M. (2018). Utjecaj supkultura na ponašanje potrošača (Završni rad). Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:771436
Lulić, Mario. "Utjecaj supkultura na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:771436
Lulić, Mario. "Utjecaj supkultura na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:771436
Lulić, M. (2018). 'Utjecaj supkultura na ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:771436
Lulić M. Utjecaj supkultura na ponašanje potrošača [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:771436
M. Lulić, "Utjecaj supkultura na ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:771436