Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad
Bašić, J. (2022). Marketinški aspekti e- trgovine (Završni rad). Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:127553
Bašić, Josipa. "Marketinški aspekti e- trgovine." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:127553
Bašić, Josipa. "Marketinški aspekti e- trgovine." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:127553
Bašić, J. (2022). 'Marketinški aspekti e- trgovine', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:127553
Bašić J. Marketinški aspekti e- trgovine [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:127553
J. Bašić, "Marketinški aspekti e- trgovine", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:127553