Abstract | Zaposlenici predstavljaju ključne čimbenike u ostvarenju ciljeva i postizanju uspjeha tvrtke.
Motivirani, angažirani i kvalificirani zaposlenici mogu pozitivno utjecati na produktivnost,
kvalitetu proizvoda i usluga, inovacije, zadovoljstvo kupaca, a time i na rast i profitabilnost
poduzeća. Stoga je važno da poduzeća primjenjuju strategije zadržavanja zaposlenika, poput
razvoja karijere, nagrađivanja, edukacije i treninga, te stvaraju poticajno radno okruženje kroz
organizacijsku klimu i kulturu. Ujedno, potrebno je voditi brigu o ravnoteži materijalnih i
nematerijalnih mehanizama motivacije, kao što su plaće, beneficije, povlastice, fleksibilnost i
radno vrijeme, priznanja, pohvale i osjećaj pripadnosti.
Poduzeće dm (Drogerie Markt) je poznato po svojoj orijentaciji prema ljudima, te su
zaposlenici jedan od ključnih faktora njihova uspjeha. U dm-u se vjeruje u filozofiju da tvrtka
postoji za ljude, a ne ljudi za tvrtku, te se kroz niz programa i inicijativa nastoji osigurati
zadovoljstvo i motivacija zaposlenika.
Također, dm pruža mogućnosti za obrazovanje i razvoj zaposlenika kroz programe stručnog
usavršavanja i stipendiranje studija.
U dm-u se također provode redoviti razgovori s zaposlenicima, a radi se o individualnim
razgovorima koji služe kao prilika za davanje povratnih informacija, utvrđivanje ciljeva i
planova za razvoj karijere. Također, dm je poznat po svojoj politici jednakosti i inkluzije, te
se radi na stvaranju radne sredine u kojoj se cijeni različitost i prihvaća raznolikost.
Kroz sve ove inicijative i programe, dm se trudi zaposlenicima osigurati poticajno i
podržavajuće radno okruženje, što dovodi do veće motivacije, angažiranosti i zadovoljstva
zaposlenika. Kao rezultat toga, dm ima nisku stopu fluktuacije zaposlenika i visoku razinu
kvalitete usluge, što doprinosi njihovom uspjehu na tržištu.
Zaposlenici predstavljaju ključne čimbenike u ostvarenju ciljeva i postizanju uspjeha tvrtke.
Motivirani, angažirani i kvalificirani zaposlenici mogu pozitivno utjecati na produktivnost,
kvalitetu proizvoda i usluga, inovacije, zadovoljstvo kupaca, a time i na rast i profitabilnost
poduzeća. Stoga je važno da poduzeća primjenjuju strategije zadržavanja zaposlenika, poput
razvoja karijere, nagrađivanja, edukacije i treninga, te stvaraju poticajno radno okruženje kroz
organizacijsku klimu i kulturu. Ujedno, potrebno je voditi brigu o ravnoteži materijalnih i
nematerijalnih mehanizama motivacije, kao što su plaće, beneficije, povlastice, fleksibilnost i
radno vrijeme, priznanja, pohvale i osjećaj pripadnosti.
Poduzeće dm (Drogerie Markt) je poznato po svojoj orijentaciji prema ljudima, te su
zaposlenici jedan od ključnih faktora njihova uspjeha. U dm-u se vjeruje u filozofiju da tvrtka
postoji za ljude, a ne ljudi za tvrtku, te se kroz niz programa i inicijativa nastoji osigurati
zadovoljstvo i motivacija zaposlenika.
Također, dm pruža mogućnosti za obrazovanje i razvoj zaposlenika kroz programe stručnog
usavršavanja i stipendiranje studija.
U dm-u se također provode redoviti razgovori s zaposlenicima, a radi se o individualnim
razgovorima koji služe kao prilika za davanje povratnih informacija, utvrđivanje ciljeva i
planova za razvoj karijere. Također, dm je poznat po svojoj politici jednakosti i inkluzije, te
se radi na stvaranju radne sredine u kojoj se cijeni različitost i prihvaća raznolikost.
Kroz sve ove inicijative i programe, dm se trudi zaposlenicima osigurati poticajno i
podržavajuće radno okruženje, što dovodi do veće motivacije, angažiranosti i zadovoljstva
zaposlenika. Kao rezultat toga, dm ima nisku stopu fluktuacije zaposlenika i visoku razinu
kvalitete usluge, što doprinosi njihovom uspjehu na tržištu. |
Abstract (english) | Employees are key contributor in achieving company goals and success. Motivated, engaged,
and qualified employees can have a positive impact on productivity, product and service
quality, innovation, customer satisfaction, and ultimately, the growth and profitability of a
company. Therefore, it is important for companies to implement employee retention strategies
such as career development, rewards, education and training, and create a supportive work
environment through organizational climate and culture. Additionally, it is necessary to
balance material and non-material motivation mechanisms, such as salaries, benefits,
privileges, flexibility, working hours, recognition, praise, and a sense of belonging.
Drogerie Markt (dm) is known for its people-oriented approach, and employees are one of the
key contributor in their success Drogerie Markt (dm) embraces the philosophy that the
company is there to serve people, rather than people being there to serve the company, and
through a range of programs and initiatives, they strive to ensure employee satisfaction and
motivation. Additionally, dm provides opportunities for education and employee development
through professional training programs and study scholarships.
Regular discussions are also conducted with employees at dm, in the form of individual
conversations that serve as an opportunity for feedback, goal setting, and career development
planning. Moreover, dm is known for its equality and inclusion policy, working towards
creating a work environment that values diversity and embraces differences.
Through all these initiatives and programs, dm aims to provide employees with a stimulating
and supportive work environment, resulting in higher motivation, engagement, and employee
satisfaction. As a result, dm has a low employee turnover rate and a high level of service
quality, contributing to their success in the marke |